Mengikut data yang dikeluarkan oleh pihak, hampir 65% email kini dibuka menerusi alat mudah alih di US. Dari jumlah itu, hanya 16% sahaja menggunakan tablet dan selebihnya, adalah menggunakan telefon pintar. Movable Ink .Perubahan trend dan tabiat pengguna ini memberikan nafas baru kepada lanskap email marketing.
Dijangkakan, pada tahun ini, para usahawan akan memberikan lebih keutamaan kepada email yang mesra mobile. Jika dulu ramai yang hanya membuka email menerusi komputer meja, tetapi kini, email turut dibuka oleh pengguna ketika berada dimana-mana sahaja menerusi telefon pintar mereka.
Situasinya sama seperti pengguna menerima & membaca sms, cuma ianya lebih baik, kerana email boleh mengandungi link dan gambar. Mungkinkah trend ini akan membantutkan pertumbuhan sms marketing ?
Adakah ini permulaan kepada pengakhiran SMS marketing?
Adakah anda berminat untuk mengisi jawatan kosong dalam industri perniagaan online? Jika anda mahu strategi, teknik dan taktik perniagaan online dan berjaya dengan cemerlang. Isi form dibawah ini. Ianya PERCUMA!
No comments:
Post a Comment